Nem utasítunk el egyetlen reklamációt sem

nem-utasitunk-el-egyetlen-reklamaciot-sem_banner-min_2

Olyan. Amikor először vásárol új beszállítótól, aggódhat amiatt, hogy mit tegyen, ha a cikk nem a várt állapotban érkezik meg. Sok vásárló kellemetlen élményhez köti a panaszt - hosszú várakozás, rossz kommunikáció az eladótól, elutasítás...

Nem akarjuk, hogy aggódjon a vásárlás után, ezért úgy döntöttünk, hogy minden reklamációt elfogadunk. Számíthat rá, akár vállalkozásba, akár otthonába vásárol.

Minden késés után kedvezményt kap

Ráadásul nálunk azonnal tudja, mire készül. Legkésőbb a panasz benyújtását követő 2 munkanapon belül tájékoztatást kap arról, hogyan fogjuk megoldani a panaszt. Ezt megígérjük. Ha raktárunkban van a termék vagy annak alkatrészei, a reklamációt 2 munkanapon belül megoldjuk. Ha az áru vagy annak részei a szállítónál vannak, akkor ugyanebben az időpontban tájékoztatjuk, hogy pontosan hogyan járunk el a reklamációval.

És hogy ne gondolja, hogy ezek csak üres szavak és ígéretek, minden késéssel kedvezményt adunk az igényelt termék értékéből. Ha 2 munkanapon belül nem válaszolunk, akkor a harmadik napon 5 %, a negyedik napon 10 %, az ötödik munkanapon 15 % kedvezményt adunk, és így tovább…

A feltételek 2024.02.20-tól érvényesek. 👍🏻

Hasznos információk:

Valóban minden ügyfélreklamációt elfogadunk?>

Igen, nem utasítunk el egyetlen reklamációt sem. Magunk is kellemetlenül érezzük magunkat, amikor egy eladó kifogást keres a reklamáció elutasítására. Egyszerűen nem tetszik nekünk. Éppen ezért a reklamációját mindig pozitívan rendezzük.

Mennyi idő alatt rendezzük a reklamációját??>

Nem akarjuk, hogy várakoznia kelljen, ezért igyekszünk a reklamációs kérelem beérkezése után azonnal megoldani az ügyet. Ha a reklamált áru raktáron van nálunk, két munkanapon belül megszabadulhat a gondjaitól – az alkatrészt vagy egy teljesen új darabot azonnal elküldjük önnek. Ha az áru vagy annak egy része a szállítónknál van raktáron, ugyanezen idő alatt tájékoztatjuk, hogyan oldjuk meg az ügyét.

Igyekszünk a reklamációs folyamatot a lehető leginkább leegyszerűsíteni. Ha önök közé tartozik, akik azonnal szeretnék a reklamációt lezárni, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot. Szívesen kitöltjük önökkel együtt a reklamációs űrlapot telefonon keresztül, és gondoskodunk az egész folyamatról ön helyett.


Szüksége van tanácsra a reklamációval kapcsolatban?

📧 E-mail: info@rauman.hu
☎️ Telefon: +36 180 89 720